Earth to Marie…

Kanske börjar jag landa nu?! Efter några månaders planerande, intensivare på slutet vilket kanske inses om man tittar till antalet inlägg i bloggen…

Dagen D har kommit och gått, och vilken alldeles fantastiskt underbart ljuvligt rolig dag det var. Jag är nu Fru Gistrand! Och min sambo är numera min man och make. Härlig känsla det! 

Per har fått en bit av mitt hjärta i sin ring i form av en rosa sten. Ringarna kommer så klart från Sandström De Wit.

Vill ni se fler bilder? 🙂
Det har vår underbara fotograf Maria ordnat i sin blogg.
Även sötaste syster har en försvarlig mängd bilder i sin blogg.

Kommentera

