Bloggmässig flatliner

Bloggmässigt är det öken nu. Jobbar, tränar :), flänger runt och fixar och försöker tidsoptimera, äter slarvigt, ligger sömnlös mitt i natten utan anledning och kraschar framför tv/dator när jag kommer hem. Kass trend. Inte vad jag behöver.

Imorgon ska jag till polisen när de öppnar kl 8 och hämta passen, sedan tänkte jag hinna förbi och prata brudbukett, till guldsmeden och lämna tillbaka ringen jag lånat hem för storleksprovning samt fundera om jag ska behålla svandunen. Mmm, mycket bröllopsstyr. Däremellan ska jag förstås jobba.

Trettio möten i kalendern på jobbet denna vecka. Tog visst på mig bokföringen i samfälligheten eftersom den inte skötts sedan 2009. Bra tänkt? Ja, men inte för mig just nu kanske. Jag vill ju ut och fotografera vårblommor! Instagram hinner jag med emellanåt. Och pinterest. Så där kan vi ses! 🙂

Längtar efter P, han sänker mitt tempo. Nu ska jag dock hänga tvätten. Tjo!

Svandunen, ja, to be or not to be?

4 thoughts on “Bloggmässig flatliner

  1. Den är underbart jättefin – men frågan är om den är vintrig? Kanske att ha över axlarna framåt kvällen om du ska stå ute en stund? Svårt fall…

Kommentera

