Gult är…ofult

Samma sak i år igen! Ifjol vid denna tid så utvecklade jag ett gott öga till färgen GUL! Men jag vet ju inte om jag tycker gult är fint för att det är fint eller om det är fint för att jag längtar efter påsk. Men titta här, gult är ofult!

Rut mfl

Cafenoir

Under the Tuscan sun..flower.

Renfana i renlandet i Tornedalen.

Näckrosor i Angsjön

Gula trattisar i Skärkind.

Åh ja, när jag tänker efter så kom jag ju faktiskt hem med en bikini från Stadium och en klänning från H&M förra gången jag drabbades av gulsot…gulsöt?

2 thoughts on “Gult är…ofult

Kommentera

