Väntar på inbjudan!

Igår kom min finfina födelsedagspresent till mig själv! Klänningen Marylin från Maria Westerlind. En ljuvlig 60-tals modell i thaisiden i lysande cerise.

Glad i hågen hoppade jag i känningen och snurrade runt som en lite tös framför min pappa. Med sitt normala norrlänska svårmod så frågande han lakoniskt när jag tänkte ha den där fina klänningen på mig (han tyckte såklart att den är fin).

– Har du köpt kläder du inte behöver?

– Va, va, va? Moi? Skulle jag???

Fast nu vet jag när jag ska ha den för idag föddes en liten sessa. Så när jag får inbjudan till dopet av Kronprinsessan Viktorias och Prins Daniels lilla kronprinsessa så jag är beredd. Alltid redo! För alla eventualiteter, menar jag.

Puffar för webbutiken Silly Swan – service!

4 thoughts on “Väntar på inbjudan!

  1. Men så fin du ska vara på dopet! Jag behöver också en ny fin klänning som matchar din när vi är där tillsammans, på lilla sessans stora dag 🙂 Det ser jag fram emot med stor glädje!

    peopleinthestreet.blogg.se

Kommentera

