Mer firande!

Idag damp det ner en födelsedagspresent till! Så här kan det få fortsätta!

Finaste syster har ordnat med önskeböckerna från Taschen. Nu ska jag fördjupa mig i Paris, New York, London och Berlin! Fast de senaste dagarna har jag mest surfat efter sommarboenden i Italien. På något vis var det lite enklare förr…Ving eller Fritidsresor? Aftonbladet eller Expressen? På en sajt fanns sisådär 167 000 hotell att välja bland. Och jag vill ju hitta det bästa…eller snarare det mest prisvärda (annars hade de ett fint hus vid havet för 17 500 EUR per vecka). Med strand, pool, sol, restauranger, shopping…ni vet, All-inclusive. Fast på mitt vis.

Kommentera

