Snart så

Snart så kan man få uppvakta mig. Jag fyller jämt…delbart med två. Jag har en önskelista. Det brukar jag inte ha. Men det har jag! Här kommer den.

En kameraväska  från Acme Made – The Bowler. Helt ljuvlig!

Sedan önskar jag mig också ett par bra stövlar. Typ dessa från Tretorn – Sofiero.

Jag önskar mig böcker från Taschen. Detta storstadskit kanske – 4 Cities. 12 vols, kanske.

Mmmm, sedan ett par objektiv till min Sony Nex-5 – 16 mm och 55-210 mm (som inte finns att köpa annat än i USA och Japan.)

Så önskar jag mig pussar och kramar av min familj. Hemgjorda pysselalster, tulpaner och en tårta med jordgubbar. Och ett friskt knä. Och en stor lottovinst. Och fred på jorden. Lite så.

UPDATE: Klänning. Maria Westerlinds Marylin, Ljuvlig. Önska.

One thought on “Snart så

Kommentera

