Post op

Så blev det en tredje operation av mitt högerknä…magnetröntgen som jag gjorde i december visade på nya skador på den inre menisken. Så nu har läkaren ”shavat”, dragit och klippt i det lilla som återstår av menisken i höger knä. Men NU BLIR DET BRA! Det ska det, och även om jag inte kan springa igen så vill jag träna igen. 2010 registrerade jag 8385 minuter i Funbeat, dit vill jag igen! Or more!

Så här glad och bra på att sikta med kameran blir man efter en dos smärtstillande morfin…

2 thoughts on “Post op

Kommentera

