Packad och laddad

Efter ett heldagsmöte och middagslagning så är jag nu även packad och laddad för resten av veckan. Laddad, kamerabatteriet alltså. Jag tänkte att den skulle få följa med!

Morgondagen spenderas i huvudstaden och därifrån flyger jag sedan vidare till den gröna ön på tjänsteresa. Målet för resan är Athlone, en lite stad med knappa 20 000 innevånare. Jag har aldrig varit där förr, men hoppas hinna med ett besök på Sean’s Bar som tillsammans med ett antal andra pubar slåss om titeln Äldsta Puben På Irland 😉

Passet och datorn är packade i sötaste datorväskan, en present från min sötaste syster.

3 thoughts on “Packad och laddad

  1. Det finns ett köpcentrum men det är ganska påvert tyvärr så shoppingpengen ksm du spara. Men Seans är bra och Guinessen god! Var rädd om dig.

Kommentera

