Fredagkväll, vad göra?

Ja, inte tacos denna fredag i varje fall. 😉 Nej, möbla lite!

Fast först köpte jag en ny (nästan likadan, skulle varit likadan) matta. Heja Rusta, was 1295 kr, rea 899 kr men jag betalade 395 kr. Vissa av livets mysterier ska man inte grubbla över, utan bara acceptera.

Allt julrött är väck, mycket svart och vitt i rummet nu. Sedan vad det lider ska jag plocka in en vårfärg. Gult? Eller mörkrosa? What say you?

En Buddha till har dykt upp. Allt för att påminna mig om att behålla den sinnesro jag byggde upp under julledigheten. Jag ska titta in i hans ansikte och finna frid. Eller nåt! 🙂

SAT NAM
SO HAM
HONG SU
AUM
SO

2 thoughts on “Fredagkväll, vad göra?

  1. Håller med.
    Det är något med Buddah-figurer som utstrålar lugn och frid. Jag tror det kan inspirera till någon sorts meditation. Kram

Kommentera

