Drömmen om Italien

Jag kan inte låta bli att drömma om ett hus i Sydeuropa, kanske i Italien. Jag surfar emellanåt på fina hus och fina lägen, när jag är ute och reser så tittar jag på annonserna i mäklarnas fönster. Detts hus, högt upp i Cortona, fick mitt hjärta att slå dubbla slag.

På väg upp genom Cortonas krokiga och smala gränder.

Gatan åt ena hållet.

Och andra hållet.

Med vidunderlig utsikt på baksidan.

Ungefär här på kartan.

På denna adress.

Precis här! 

Tänk om!

One thought on “Drömmen om Italien

Kommentera

