Ooops! I did it again!

Inspirerad av Linda K, I admit. Och det faktum att jag slösurfade (det är typ det enda man kan göra från sjuksängen) på Nelly.com. Och att de rear Nowhereskorna. Och att jag hade en rabattcheck på 100 kronor. Men 200 kronor är väl inte så dumt för dessa killer heels, sharp shoes, eller shit kickers som jag kallade det förra gången jag hade skor med tåjärn (vi pratar 80-tal)… 🙂

Note to self: man kan inte ha hur många sittskor som helst. Och alla i huset uppskattar kanske inte att jag använder skor som inredningsdetaljer på fönsterbänkarna istället för blommor.

Sharp Shoe – Nowhere – Svart – Festskor – Skor – NELLY.COM Mode online på nätet.

4 thoughts on “Ooops! I did it again!

Kommentera

