Gott Nytt November?

Är det verkligen nytt år nu? Eller fortfarande november. Svårt att avgöra med vädret som det är. Det blåser och viner runt knuten. Kolsvart ute, inte tillstymmelse till snö. Inga 2012-löften eller 2011-summeringar heller, har liksom inte kommit dit. Snart kanske?
Fast äta nyttigt och yoga, det känns bra. Om jag bortser från ostkrokarna jag åt till middag. Men jag är ju sjuk. Och ensam hemma. Yogat har jag bara gjort en gång i år. Men det var roligt! Jag gör det igen, när inte min näsa rinner så dant.

Måste man plocka ner julstjärnorna idag?

2 thoughts on “Gott Nytt November?

  1. Nej, det behöver man inte. För så länge det är mörkt vid 16-tiden blir man lyckligare av att ha några ljusslingor och stjärnor. Fast tomtarna och granen får flytta.
    Krya på dig-kram!

Kommentera

