Lucka 24; Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

Lucka 24; Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.

1. Att jag fick förmånen att lyssna på Michael Genberg i Dockhuset i Göteborg – nu tror även jag att man kan sätta ett hus på månen. 🙂
2. Att jag fick uppleva en lattjolajbans-helg på Gränsö Slott
3. Att jag åter igen fick se min dotter uppträda tillsammans med Linköpings Lucia på Konsert och Kongress
4. Att när jag satt i min fåtölj och myste så ramlade Persson in genom dörren och jag visste att nu är julen inte långt borta!
5. Att jag efter en underbar julaftonsdag tillsammans med mina barn nu sitter och myser i soffan i Kolmården med Per och hans tjocka släkt. Och precis som när jag var barn så börjar barnen tålamod tryta….får vi ALDRIG öppna klapparna??? Och jag har 16 dagars lååång oplanerad ledighet!
Jag är tacksam.
GOD JUL på er allihopa!!!
Utsikten från fönstret, polstjärnan lyser.

Kommentera

