Lucka 19; berätta om en vän som bor långt bort.

Lucka 19; berätta om en vän som bor långt bort.

Bästa vännen längst bort är sötaste söstra mi, Eva. Hundratiolångamil ifrån varandra bor vi. Och det är helt mitt fel. ”Några år i södra Sverige”, tänkte jag, dom åren blir snart tjugo. Det är ju inte klokt.
Men vi chattar nästan varje dag. Och pratar i telefon. Och sms:ar. Och så är vi dom som läser varandras bloggar oftast av alla. Och semestrar gör vi ihop.
Men just nu angstar jag lite. För hösten har varit så lång och mörk. Och allt jag vill i jul är att vila. Inte packa och resa. Fast jag vill ju att vi ska ses, bästa systern min och jag.
KOM HIT!!!! JAG SAKNAR DIG!!!!!
Vem…
…är vem…
..är vem…?
Kommentera

