Lucka 14; berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig

Lucka 14; berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.

Hösten 2010. Vi åker Highway 1 i sunny Cal. Många år har jag drömt om det. Så stannar vi på en parkeringsficka, krånglar oss ner för den brant stigen ned till havet. Det smakar hav. Och är storslaget. Jag känner mig som en mås i vinden.
Jag vill dit igen.
Bäste P har tagit bilden 🙂
Roligt att Emily tog med mitt förra inlägg i sin blogg igen. Ödmjuk. Tack!
Kommentera

