Lucka 10. Berätta om vad som finns i din väska

Lucka 10. Berätta om vad som finns i din väska

Lite sent men ändå 🙂 har tittat igenom min handväska. Som förövrigt är inköpt i Italien på årets väskshopping-spree. Väskan innehåller följande:
  • 1 st tomtemössa som ska levereras till dotterns Luciafirande
  • 1 st telefonheadset (som normalt trasslar in sig med bandet till jobbkortet och bandet till nycklarna)
  • 1 st jobbkort (som normalt trasslar in sig med headsetet och bandet till nycklarna)
  • 1 st nyckelknippa med 1 st leopardnyckel och band från Red Hot Chili Peppers konsert. (Knippan trasslar normalt in sig i headsetet och bandet till jobbkortet)
  • 1 st genomskinlig påse med bra-att-ha saker, såsom vadd, panodil, tuggummi, tandtråd, öronproppar, linser, ett Cherry Chapstick, säkerhetsnålar och allt annan en ex-scout kan behöva.
  • 3 st plånböcker med kort, den röda innehåller kort jag oftast använder, den prickiga med apan på innehåller kort som är bra när man reser och den stora lila med kort som jag typ aldrig använder.
  • 1 st busskort
  • 4! st pennor (och tänk, dom hittar man aldrig när man letar)
  • 1 par fina vantar med fuskpälsbräm från Åhlens
  • 1 st klädvårdsrulle (tantvarning)
  • 1 st läppglans Bare Mineral Buxom Lip Plumper (balanserar tidigare tantvarning)
  • 1 st burk med D-vitaminer (darn, tantvarning igen)
  • 1 st jobbig bunt med papper som jag måste göra tråkiga saker med, typ boka bilservice och gå till tandläkaren.
  • 1 st bilnyckel saknas…var är den????
Och jag undrar varför jag blir trött i axlarna…
Roligt är att Emily tog med mitt inlägg i sitt lucka 10 inlägg 🙂
Kommentera

