Julgransgrön…

…eller snarare Landstingsgrön. Jag har åkt MRI, precis som dom gör hos Dr House. I världens modernaste maskin på CMIV.

Det börjar jag ha rutin på…tredje gången gillt. Har jag otur (tur? för jag vill ju bli bra) måste jag operera mitt eländiga knä en tredje gång. Kan det vara så illa? Svar om en vecka…

Huvudet sitter på plats i alla fall och funkar skapligt hoppas jag…om man bortser från vänster hörselgång.
One thought on “Julgransgrön…

  1. Ping: Post op | Wearerunningonestepahead

Kommentera

