Oj, nu är det sommar enligt kalendern åxå

Tänk så fort tiden går på våren…det är som den rullar i dubbel hastighet!
Juni…pionerna slog ut igår..jag plockade ett knippe på kolonin och tog med mig hem. Fick även med mig några syrénkvistar…fast de är på väg att vissna, underbart är kort..!
Annars är det stora att jag bokat en resa till Grekland och Kreta. Ser fram emot en vecka med sol, bad, god mat och läsning. Inte så mycket strapatser om jag får bestämma…
Har en ensam vecka nu, och det är nog bra…känner mig stressad och min stubin är kort. Var tvungen att avlägsna mig från ett möte igår för jag nästan kokade över av fustation…inte bra. På fredag är dock huset fullt…längtar efter dem alla…så jag gör bäst i att skapa mig struktur i jobb-tillvaron igen…
Firade mors dag idag på lunchen genom att unna mig smycken från Snö…blev kär i färgen på pärlorna…det slank visst med två par örhängen i matchande färg från Pilgrim…Because I’m worth it…
Kommentera

