Idag kom sommaren!

Idag kom sommaren!!!
Galet vackert! 23 grader varmt visade termometern i bilen när jag åkte hem.
Promenerade en sväng på lunchen…tur det för efter hyper speed på jobbet (ja, jag hann ju med lunch och promenad och en glass på eftermiddagen…men annars), fritidshämtning, middagslagning och en tur till Ica så svimmade jag på sängen. Fast fönstret står öppet, och jag ser hur soligt det är utanför…dessutom hör jag fågelsången. It ain’t all that bad 🙂
Funderar mycket på hur jag ska få ihop minst 7 veckors semester i sommar…
Kommentera

